Bu Blogda Ara

11 Eylül 2013 Çarşamba

Başlarken

İlk sözcükleri yazmak zormuş.

Ben de sonunda bloggerlar arasında yerimi almaya karar verdim. Benim için oldukça geç kalmış bir girişim olsa da..

Bu alana girmemde en büyük sebep;  hayatımıza yeni girecek olan minik "Umut" oldu.

Aslında hep paylaşacak anlatacak çok şeyim vardı,  ama artık öğreneceğim  çok fazla bilgi, edinilecek tecrübeler var. Öğrendikçe, yaşadıkça anlatmak, paylaşmak, paylaştıkça  yeni bir şeyler öğrenmek için müthiş bir fırsatım oldu. Hayatıma yeni girecek bir bebiş; hem hayata yeniden farklı bir gözle bakmama hem de hayatı yeniden onun gözleri ile tanımama fırsat verecek. Ben de bu maceraya atılırken yaşadıklarımı, yaşayacaklarımı hem ona ait bir anı olarak hem de kendime ait bir günce olarak yazacağım.

Hayata  ve Umut'a dair ne varsa burada olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder